Vildkattens lya

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Linnéa - 6 november 2009 15:00

En annan bra fredagslåt är Friday on my mind / Gary Moore, oxå en gammal favvo. Jag vet dock inte om Gary Moore gjorde originalet eller cover.


Av Linnéa - 6 november 2009 13:11

Mer musik och mer Noice. Fast Noice är mina gamla favoriter och "Ut i natten" är klockren att spela en fredag: Så var det fredag igen och veckan hade tagit slut... Skrattande


Ut i natten / Noice

Så va de fredag igen å veckan hade tagit slut

Vi skulle ut å ha kul, nån gång måste man ju ut
Där ute i mörkret finns det som får mig att må bra
Där ute känns allting fint, där känner jag att jag e jag


Men varför e det så svårt å säja nej istället för ja?
För jag vet ju själv hur det känns att stå där ensam kvar
Jag sa det vill inte jag i alla fall
Å då måste jag ut i natten


Fast man kanske inte vill e de ändå nånting där ute som drar
En dröm om frihet och spänning och att inte bli lämnad ensam kvar
För jag vet ju själv hur det känns för min rastlöshet känner ingen gräns
Å då måste jag ut i natten


Men varför e det så svårt å säja nej istället för ja?
För jag vet ju själv hur det känns att stå där ensam kvar
Jag sa det vill inte jag i alla fall
Och då måste jag ut i natten


Men varför e det så svårt å säja nej istället för ja?
För jag vet ju själv hur det känns att stå där ensam kvar
Jag sa det vill inte jag i alla fall
Och då måste jag


Men varför e det så svårt å säja nej istället för ja?
För jag vet ju själv hur det känns att stå där ensam kvar
Jag sa det vill inte jag i alla fall
Och då måste jag ut i natten


Jag sa det vill inte jag i alla fall
Å då måste jag ut i natten


Presentation

Omröstning

Vilka gillar du bäst av Big Four?
 Metallica
 Antrax
 Slayer
 Megadeath

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards