Vildkattens lya

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Flyttändringar!!!

Av Linnéa - 28 augusti 2011 18:41

Pga all reklam och begränsat antal bilder utan extra kostnad på bloggplatsen så byter jag blogg. Den här bloggen kommer att finnas kvar ett tag till, men då får ni skriva http://www.vildkatten.bloggplatsen.se för att komma hit. Den nya bloggen kommer att ligga på http://www.vildkatten.com/  så ni som använt den adressen för att komma hit kommer automatiskt till den nya bloggen!  Det kan dock ta en dag innan adressbytet går i genom, så ni inte undrar om något är fel...


Tack för att ni har läst denna bloggen, och välkommen att läsa den nya! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 26 augusti 2011 18:00

i dag har jag verkligen fått en stor överraskning! Vi skulle ha möte på jobbet: jag, min handläggare på Activa, och arbetsledaren på samhall. Men i går ringde Activa och sa att det kommer med två personer till på mötet: en från AF, och en som håller ...

Av Linnéa - 24 augusti 2011 18:00

I dag ringde onkologen - igen, för dom ringde i går med. Dom hade avstämning hur jag mår, och det har ju minst sagt varit upp och ner pga alla biverkningar. Vi bestämde att jag ska ha tre veckors uppehåll från cellgiftet i stället för två, så att jag...

Av Linnéa - 21 augusti 2011 20:00

Jag har inte orkat blogga. Känner av massa biverkningar av cellgiftet. Det är fruktansvärt jobbigt, för jag mår alltså sämre av medicinen än av cancern. Vilket lett till sjukfrånvaro från jobbet. Ännu jobbigare dels då jag faktiskt vill jobba, och de...

Av Linnéa - 10 augusti 2011 17:14

Jag har i bland lust att rymma från allt skit jag måste stå ut med. Cancer, cellgift, biverkningar - you name it. Men vad gör jag? Biter i hop. Eländet försvinner inte, men vissa dagar känns hopplösa.    En bra sak är iaf att i dag fick jag äntli...

Av Linnéa - 9 augusti 2011 19:00

Magnus uggla låt som stämmer på mig nu. Efter några dar med sutent (cellgift) smög sig ett illamående på allt oftare. Det är väldigt typiskt, för jag började jobba igen i går - och det gick bra - men i dag blev jag hemma pga illamående och kände mig ...

Presentation

Omröstning

Vilka gillar du bäst av Big Four?
 Metallica
 Antrax
 Slayer
 Megadeath

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards