Vildkattens lya

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Linnéa - 20 september 2010 20:00

Som så många andra har jag åkt på någon sorts förkylning. Jag är inte snuvig och hostig, men har ont i halsen och är hängig. Stundtals är jag väldigt varm, och i natt hade jag feber. Det var segt att komma upp i morse och att jobba. Blir det inte bättre under kvällen/natten är jag nog hemma i morgon, har ju noll energi typ. Överväger att ringa vårdcentralen om den onda halsen. Det är så konstigt, det värker inte i hela halsen utan bara på högra sidan, men där värker det desto mer. Äter halstabletter i mängder, men det hjälper inte riktigt. Så jag tog en värktablett eftersom jag även hade ont i kroppen och var varm, då kändes det lite bättre i halsen också. Hoppas det går över snart.


En annan sak som inte är rolig är hur valet gick. Hur i h-e har folk röstat egentligen?     Nu har vi ju kvar moderatarna!?     Gaaaahhh! Så det lär bli 4 svåra år till alltså, sen vet man ju inte. Jag hade verkligen väntat på valet - och ett bättre resultat, fy faaan!   

Presentation

Omröstning

Vilka gillar du bäst av Big Four?
 Metallica
 Antrax
 Slayer
 Megadeath

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards