Vildkattens lya

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Linnéa - 25 maj 2009 00:04

Kärlek är något som kan vara svårt. Jag hade i dag nostalgidag med Gyllene tider.  Satt och lyssnade och tänkte på allt som händer när åren går förbi. I dag har jag ett bra förhållande, men har inte alltid haft det. Dagens låt tillägnar jag dom som inte har det så:


Om hon visste vad hon ville / Gyllene tider

 Hon vet var gränsen går att hålla mej varm och intresserad

Hon vet var gränsen går att såra mej Då är hon kall och fascinerad
Och alla vill då hålla henne hårt, tills natt blir dag
Om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha!

Ibland så ser jag hon är inte här Hon går och fantiserar
Timmar svävar i en ensam dröm där jag inte existerar
Men på sättet som hon dansar ger hon mej ett annat svar
Om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha!

Om hon visste vad hon ville befriad står månen den natt
Men om hon lämnar mej imorgon då lämnar hon ett hjärta besatt...

Ibland så hör jag hur hon vill härifrån till nya situationer
Som om hon jagar nya perspektiv och nya vibrationer
Och jag hoppas hon kan höra denna sången någon dag
För om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha!

Om hon visste vad hon ville befriad står månen den natt
Men om hon lämnar mej imorgon då lämnar hon ett hjärta besatt...

Hon vet var gränsen går att hålla mej varm och intresserad
Hon vet var gränsen går att såra mej Då är hon kall och fascinerad
Men på sättet som hon älskar Får hon mej att stanna kvar
Om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha!

Om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha!
Om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha!

Presentation

Omröstning

Vilka gillar du bäst av Big Four?
 Metallica
 Antrax
 Slayer
 Megadeath

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards